Strona wykorzystuje pliki ciasteczek. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności oraz w obowiązku informacyjnym.

pl / en

KARIERA

ZNASZ NAS!

Nasze produkty dostarczamy do kilku tysięcy piekarni i cukierni.

DLACZEGO MY!

Naszym pracownikom, poza umową o pracę, oferujemy wiele dodatkowych benefitów:

DOFINANSOWANIE DO KARTY MULTISPORT

UBEZPIECZENIE GRUPOWE

PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA

DOFINANSOWANIA KURSÓW

RABATY PRACOWNICZE

SZKOLENIA I OPIEKA TRENERA

PREZENTY ŚWIĄTECZNE

SYSTEM POLECEŃ PRACOWNICZYCH

AKTUALNE OFERTY PRACY:

Przedstawiciel Handlowy - woj. zachodnio-pomorskie i pomorskie

szczegóły oferty
woj. zachodnio-pomorskie i pomorskie

Zakres zadań:

  • realizacja założonych celów sprzedażowych i marżowych,
  • poszukiwanie i nawiązanie współpracy z nowymi Klientami na powierzonym terenie,
  • budowanie długoterminowych relacji biznesowych,
  • wprowadzanie na rynek nowych produktów,
  • prowadzenie prezentacji u Klientów oraz organizowanie pokazów technologicznych,
  • zapewnienie poziomu obsługi Klientów zgodnego ze standardami,
  • przygotowywanie ofert handlowych, działania wspierające marketing firmy,
  • udział w targach i imprezach branżowych.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie związane ze sprzedażą i obsługą Klienta,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych i prowadzenia negocjacji,
  • umiejętność planowania swoich zadań oraz czasu pracy,
  • gotowość do pracy w terenie oraz wyjazdów służbowych,
  • aktualne prawo jazdy kat. B,
  • znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem wzrostu,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy – telefon, laptop, samochód służbowy,
  • pakiet dodatkowych benefitów m.in. ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport,
  • przyjazną atmosferę w pracy i wsparcie zespołu,
  • możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego,
  • elastyczność i swobodę w działaniu.

Jeśli spełniasz większość z tych wymagań i chcesz wspólnie z nami wyznaczać trendy na rynku, nie zwlekaj! Od skierowania swojej kariery na właściwą drogę dzieli Cię jedno kliknięcie!

Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • program rekomendacji pracowników
  • samochód służbowy do celów prywatnych.

Przedstawiciel Handlowy - Grójec/Warszawa

szczegóły oferty
Grójec/Warszawa

Zakres zadań:

  • realizacja założonych celów sprzedażowych i marżowych,
  • poszukiwanie i nawiązanie współpracy z nowymi Klientami na powierzonym terenie,
  • budowanie długoterminowych relacji biznesowych,
  • wprowadzanie na rynek nowych produktów,
  • prowadzenie prezentacji u Klientów oraz organizowanie pokazów technologicznych,
  • zapewnienie poziomu obsługi Klientów zgodnego ze standardami,
  • przygotowywanie ofert handlowych, działania wspierające marketing firmy,
  • udział w targach i imprezach branżowych.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie związane ze sprzedażą i obsługą Klienta,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych i prowadzenia negocjacji,
  • umiejętność planowania swoich zadań oraz czasu pracy,
  • gotowość do pracy w terenie,
  • aktualne prawo jazdy kat. B,
  • znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem wzrostu,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy – telefon, laptop, samochód służbowy,
  • pakiet dodatkowych benefitów m.in. ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport,
  • przyjazną atmosferę w pracy i wsparcie zespołu,
  • możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego,
  • elastyczność i swobodę w działaniu.

Jeśli spełniasz większość z tych wymagań i chcesz wspólnie z nami wyznaczać trendy na rynku, nie zwlekaj! Od skierowania swojej kariery na właściwą drogę dzieli Cię jedno kliknięcie!

Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • program rekomendacji pracowników
  • samochód służbowy do celów prywatnych.

PROCES REKRUTACJI:

ZGŁOŚ SIĘ:
Aplikuj na wybraną ofertę, a my przanalizujemy Twoją aplikację i skontaktujemy się z Tobą.

ETAP I:
Przeprowadzimy krótką rozmowę telefoniczną i jeśli przejdziesz ją pomyślnie zaprosimy Cię na II etap rozmowy do naszej firmy lub on-line za pomocą Microsoft Teams.

ETAP II:
Wybrane osoby zaprosimy na drugą rozmowę. Wtedy będziesz miał okazję porozmawiać z szefem działu, do którego aplikujesz. Możliwe, że poprosimy Cię o wykonanie krótkiego zadania. Przygotuj się!

DECYZJA:
Po kilku dniach poinformujemy Cię o wyniku rekrutacji. Nawet jeśli się nie dostaniesz, damy Ci znać.

SYLWETKI PRACOWNIKÓW:

Edyta
Specjalista ds. planowania
Do firmy Eco Trade dołączyłam jako pracownik produkcji… a potem działo się naprawdę sporo. Dzięki tej pracy poznałam nasze produkty i mechanizmy ich wytwarzania od podstaw. Moja praca, zaangażowanie i kompetencje spowodowały, że awansowałam na stanowisko referenta ds. handlowych. Obecnie zarządzam działem planowania co jest zgodne z moimi zainteresowaniami i kierunkiem studiów.
Daniel
Kierownik produkcji
W roku 2012 rozpocząłem przygodę w firmie Eco Trade. Na przestrzeni lat miałem okazję pracować w działach związanych z produkcją, logistyką i kontrolą jakości. Zdobyte doświadczenie wspomagane ze strony Zarządu szeregiem inwestycji w postaci kursów językowych, specjalistycznych czy studiów zaowocowały tym, że dziś obejmuję stanowisko Kierownika Produkcji. Wierzę, że siłą są ludzie. To motor każdego biznesu. Znalezienie ich, zarządzanie nimi, inspirowanie ich i zatrzymanie ich przy sobie to jedno z najważniejszych wyzwań z jakimi się mierzę. Szanuję swój zespół i jestem dumny, że tworzymy tak zgraną grupę, której przyświeca jeden wspólny cel.
Teresa
Kierownik BOK
6 grudnia 2006 roku zaczęłam swoją przygodę w Eco Trade jako referent ds. handlowych. Następnie przyszedł czas na stanowisko specjalisty, ale nie na długo – po 3 latach moje kompetencje w zarządzaniu zespołem zostały dostrzeżone przez Zarząd. Dzisiaj jestem kierownikiem biura obsługi klienta i zarządzam pracownikami w całej Polsce. Dlaczego pracuję w Eco Trade? Bo jest dynamicznie, ciągle się coś dzieje  jestem otoczona przez fajnych ludzi.

Fundusze EuropejskieRzeczpospolita PolskaUnia Europejska Europejskie Fundusze Strukturalne i Inwestycyjne