Strona wykorzystuje pliki ciasteczek. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności oraz w obowiązku informacyjnym.

pl / en

KARIERA

ZNASZ NAS!

Nasze produkty dostarczamy do kilku tysięcy piekarni i cukierni.

DLACZEGO MY!

Naszym pracownikom, poza umową o pracę, oferujemy wiele dodatkowych benefitów:

DOFINANSOWANIE DO KARTY MULTISPORT

UBEZPIECZENIE GRUPOWE

PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA

DOFINANSOWANIA KURSÓW

RABATY PRACOWNICZE

SZKOLENIA I OPIEKA TRENERA

PREZENTY ŚWIĄTECZNE

SYSTEM POLECEŃ PRACOWNICZYCH

AKTUALNE OFERTY PRACY:

Starszy Technolog Żywności - Projektant

szczegóły oferty
Gliwice

Zakres zadań:

  • Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii produkcji i nowych wyrobów,
  • Nadzór technologiczny nad optymalizacją receptur i procesów,
  • Dobór i zatwierdzanie nowych surowców oraz kontrola jakości dostarczanych surowców,
  • Bieżące czuwanie nad jakością produkowanych wyrobów i koordynowanie nieprawidłowości,
  • Poszukiwanie nowych możliwości w zakresie rozwoju asortymentu firmy,
  • Eliminowanie błędów w procesie wytwarzania,
  • Prowadzenie testów na skalę laboratoryjną i produkcyjną w zakresie nowych produktów,
  • Opracowywanie i nadzór nad dokumentacją technologiczną (atesty, specyfikacje, etykiety),
  • Przeprowadzanie postępowania reklamacyjnego,
  • Ścisła współpraca z innymi działami w przygotowywaniu i realizacji produkcji.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu technologii żywności lub pokrewne,
  • Doświadczenie w projektowaniu produktów dla branży piekarskiej i cukierniczej,
  • Znajomość przepisów prawa żywnościowego,
  • Znajomość standardów HACCP, IFS,
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz planowania strategicznego,
  • Umiejętność podejmowania decyzji,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem wzrostu,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Samodzielność na zajmowanym stanowisku.

Regionalny Kierownik Sprzedaży

szczegóły oferty
Województwo mazowieckie, częściowo lubelskie i łódzkie

Zakres zadań:

  • Realizacja założonych celów sprzedażowych i marżowych,
  • Poszukiwanie i nawiązanie współpracy z nowymi klientami na powierzonym terenie,
  • Zarządzanie podległym zespołem,
  • Budowanie długoterminowych relacji z klientami,
  • Wprowadzanie nowych produktów do klientów,
  • Prowadzenie prezentacji u klientów oraz organizowanie pokazów technologicznych,
  • Zapewnienie poziomu obsługi klientów zgodnego ze standardami,
  • Przygotowywanie ofert handlowych, działania wspierające marketing firmy,
  • Udział w targach i imprezach branżowych,
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy.

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na stanowiskach managerskich
  • (Regionalny Kierownik Sprzedaży, Koordynator) w dziale sprzedaży B2B w branży spożywczej,
  • Umiejętności poparte doświadczeniem w zakresie
  • zarządzania / koordynowania pracy zespołu w obszarach sprzedaży oraz obsługi klientów B2B,
  • Znajomość oraz umiejętność stosowania technik sprzedaży i negocjacji,
  • Umiejętność nawiązywania i rozwijania kontaktów handlowych,
  • Umiejętność planowania zadań i czasu pracy własnej oraz zespołu,
  • Umiejętność analizowania biznesu wsparta znajomością pakietu MS Office,
  • Gotowość do pracy w terenie na obszarze kilku województw,
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość branży piekarniczej i cukierniczej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem wzrostu,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie adekwatne do włożonej pracy i jej efektów,
  • Niezbędne narzędzia pracy – m.in. samochód służbowy, komputer i telefon,
  • Pakiet dodatkowych benefitów m.in. ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport,
  • Możliwość zdobywania nowych kompetencji oraz rozwoju zawodowego,
  • Elastyczność i swobodę w działaniu,
  • Przyjazną atmosferę w pracy i wsparcie zespołu.

Pracownik produkcji

szczegóły oferty
Przyszowice, ul. Graniczna 52

Oferujemy:

  • Umowa o pracę, umowa zlecenie – zależne od wieku i Twoich preferencji.
  • Wynagrodzenie podstawowe od 2700 do 3500 na rękę – zależy od Twojego doświadczenia, statusu ucznia lub studenta i rodzaju umowy,
  • Podwyżkę – po okresie próbnym,
  • Dodatkowo motywujący system premiowy również podczas okresu próbnego.
  • System poleceń pracowniczych – poleć znajomego i zgarnij kolejną premię w wysokości 1000 zł brutto,
  • Pracę od poniedziałku do piątku – pracujemy po 8 godzin,
  • Pracę na dwóch zmianach 6:00-14:00 i 14:00-22:00,
  • Kartę Multisport i inne benefity,
  • Uprawnienia na wózki widłowe i suwnice – jeśli ich nie posiadasz pomożemy Ci je zdobyć i sfinansować,
  • Zakupy pracownicze – możesz, po okazyjnych cenach, odkupić od firmy surowce, z których robimy nasze produkty,
  • W pełni wyposażoną stołówkę abyś komfortowo mógł odpocząć podczas przerwy śniadaniowej.

Nasze wymagania:

  • Posiadasz książeczkę sanitarno-epidemiologiczną,
  • Posiadasz uprawnienia na wózki widłowe zgodnie z kategorią 2WJO,
  • Jesteś doświadczony w pracach produkcyjnych w branży spożywczej.

Zakres zadań:

  • Wytwarzanie produktów zgodnych z obowiązującymi instrukcjami i standardami zakładowymi,
  • Podstawową obsługę maszyn produkcyjnych,
  • Kontrolę wizualną używanych komponentów oraz konfekcjonowanie towaru,
  • Prace porządkowe na stanowisku pracy oraz inne zadania zlecone powiązane z zajmowanym stanowiskiem.

PROCES REKRUTACJI:

ZGŁOŚ SIĘ:
Aplikuj na wybraną ofertę, a my przanalizujemy Twoją aplikację i skontaktujemy się z Tobą.

ETAP I:
Przeprowadzimy krótką rozmowę telefoniczną i jeśli przejdziesz ją pomyślnie zaprosimy Cię na II etap rozmowy do naszej firmy lub on-line na Google Meet.

ETAP II:
Wybrane osoby zaprosimy na drugą rozmowę. Wtedy będziesz miał okazję porozmawiać z szefem działu, do którego aplikujesz. Możliwe, że poprosimy Cię o wykonanie krótkiego zadania. Przygotuj się!

DECYZJA:
Po kilku dniach poinformujemy Cię o wyniku rekrutacji. Nawet jeśli się nie dostaniesz, damy Ci znać.

SYLWETKI PRACOWNIKÓW:

Edyta
Specjalista ds. planowania
Do firmy Eco Trade dołączyłam jako pracownik produkcji… a potem działo się naprawdę sporo. Dzięki tej pracy poznałam nasze produkty i mechanizmy ich wytwarzania od podstaw. Moja praca, zaangażowanie i kompetencje spowodowały, że awansowałam na stanowisko referenta ds. handlowych. Obecnie zarządzam działem planowania co jest zgodne z moimi zainteresowaniami i kierunkiem studiów.
Daniel
Kierownik produkcji
W roku 2012 rozpocząłem przygodę w firmie Eco Trade. Na przestrzeni lat miałem okazję pracować w działach związanych z produkcją, logistyką i kontrolą jakości. Zdobyte doświadczenie wspomagane ze strony Zarządu szeregiem inwestycji w postaci kursów językowych, specjalistycznych czy studiów zaowocowały tym, że dziś obejmuję stanowisko Kierownika Produkcji. Wierzę, że siłą są ludzie. To motor każdego biznesu. Znalezienie ich, zarządzanie nimi, inspirowanie ich i zatrzymanie ich przy sobie to jedno z najważniejszych wyzwań z jakimi się mierzę. Szanuję swój zespół i jestem dumny, że tworzymy tak zgraną grupę, której przyświeca jeden wspólny cel.
Teresa
Kierownik BOK
6 grudnia 2006 roku zaczęłam swoją przygodę w Eco Trade jako referent ds. handlowych. Następnie przyszedł czas na stanowisko specjalisty, ale nie na długo – po 3 latach moje kompetencje w zarządzaniu zespołem zostały dostrzeżone przez Zarząd. Dzisiaj jestem kierownikiem biura obsługi klienta i zarządzam pracownikami w całej Polsce. Dlaczego pracuję w Eco Trade? Bo jest dynamicznie, ciągle się coś dzieje  jestem otoczona przez fajnych ludzi.

Fundusze EuropejskieRzeczpospolita PolskaUnia Europejska Europejskie Fundusze Strukturalne i Inwestycyjne