ZNASZ NAS!
Nasze produkty dostarczamy do kilku tysięcy piekarni i cukierni.
DLACZEGO MY!
Naszym pracownikom, poza umową o pracę, oferujemy wiele dodatkowych benefitów:
DOFINANSOWANIE DO KARTY MULTISPORT
UBEZPIECZENIE GRUPOWE
PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
DOFINANSOWANIA KURSÓW
RABATY PRACOWNICZE
SZKOLENIA I OPIEKA TRENERA
PREZENTY ŚWIĄTECZNE
SYSTEM POLECEŃ PRACOWNICZYCH
AKTUALNE OFERTY PRACY:
Oferujemy:
Umowa o pracę, umowa zlecenie – zależne od wieku i Twoich preferencji.
Wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy, w tym również na okresie próbnym ,
Podwyżkę – po okresie próbnym,
System poleceń pracowniczych – poleć znajomego i zgarnij kolejną premię w wysokości 1000 zł brutto,
Pracę od poniedziałku do piątku – pracujemy po 8 godzin,
Pracę na dwóch zmianach 6:00-14:00 i 14:00-22:00,
Kartę Multisport i inne benefity,
Uprawnienia na wózki widłowe i suwnice – jeśli ich nie posiadasz pomożemy Ci je zdobyć i sfinansować,
Zakupy pracownicze – możesz, po okazyjnych cenach, odkupić od firmy surowce, z których robimy nasze produkty,
W pełni wyposażoną stołówkę abyś komfortowo mógł odpocząć podczas przerwy śniadaniowej,
Możliwość awansów w strukturach firmy.
Nasze wymagania:
Posiadasz książeczkę sanitarno-epidemiologiczną,
Posiadasz uprawnienia na wózki widłowe zgodnie z kategorią 2WJO oraz suwnicę z kategorią IIS,
Jesteś doświadczony w pracach produkcyjnych w branży spożywczej,
Masz doświadczenie w obsłudze kolektora danych (skanera).
Jeśli spełniasz większość z tych wymagań zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza aplikacyjnego.
Zakres zadań:
Wytwarzanie produktów zgodnych z obowiązującymi instrukcjami i standardami zakładowymi,
Podstawowa obsługa maszyn produkcyjnych,
Kontrola wizualna używanych komponentów oraz konfekcjonowanie towaru,
Prace porządkowe na stanowisku pracy oraz inne zadania zlecone powiązane z zajmowanym stanowiskiem.
Zakres zadań:
planowanie zakupów na podstawie planów i zapotrzebowania produkcji,
składanie zapytań ofertowych oraz zamówień,
negocjacje cen oraz warunków dostaw,
koordynacja oraz kontrola dostaw (zapewnienie terminowości i jakości dostaw),
zarządzanie poziomem zapasów oraz kontrola kosztów,
analiza rynku i wyszukiwanie alternatywnych dostawców,
analiza współpracy z dostawcami i podejmowanie działań korygujących,
prowadzenie postępowań reklamacyjnych wobec dostawców,
sporządzanie raportów zleconych przez przełożonego.
Nasze wymagania:
wykształcenie minimum średnie,
minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku ,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności MS Excel i programu klasy ERP XL,
umiejętności analityczne,
znajomość języka angielskiego na poziomie B1 w mowie i piśmie,
kreatywne podejście do rozwiązywania problemów,
dokładność i samodzielność w działaniu,
odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
doświadczenie w pracy z IFS i HACCP.
doświadczenie w audytowaniu dostawców.
Oferujemy:
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem wzrostu,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
wynagrodzenie adekwatne do włożonej pracy i jej efektów,
niezbędne narzędzia pracy,
pakiet dodatkowych benefitów m.in. ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport,
możliwość zdobywania nowych kompetencji oraz rozwoju zawodowego,
elastyczność i swobodę w działaniu,
przyjazną atmosferę w pracy i wsparcie zespołu.
Zakres zadań:
Rozładunek i załadunek samochodów ciężarowych i kontenerów.
Transport wewnętrzny towarów w magazynie.
Kompletację zamówień, właściwe ich zabezpieczenie oraz wydanie.
Pracę na bocznym wózku wysokiego składowania oraz na wózkach elektrycznych.
Pracę ze skanerem w oparciu o system zarządzania magazynem.
Kontrolę jakościową i ilościową produktów.
Prace porządkowe na magazynie.
Nasze wymagania:
Posiadasz książeczkę sanitarno-epidemiologiczną.
Posiadasz kwalifikacje uprawniające do jazdy wózkami widłowymi zgodnie z kategorią 2WJO.
Przestrzeganie instrukcji i zasad BHP jest dla Ciebie priorytetem.
Jesteś gotowy do pracy w systemie dwuzmianowym.
Dbasz o dobrą organizację pracy.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem wzrostu.
Szeroki pakiet dodatkowych benefitów m.in. ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport.
Przyjazną atmosferę w pracy i wsparcie zespołu.
PROCES REKRUTACJI:
ZGŁOŚ SIĘ: Aplikuj na wybraną ofertę, a my przanalizujemy Twoją aplikację i skontaktujemy się z Tobą.
ETAP I: Przeprowadzimy krótką rozmowę telefoniczną i jeśli przejdziesz ją pomyślnie zaprosimy Cię na II etap rozmowy do naszej firmy lub on-line za pomocą Microsoft Teams.
ETAP II: Wybrane osoby zaprosimy na drugą rozmowę. Wtedy będziesz miał okazję porozmawiać z szefem działu, do którego aplikujesz. Możliwe, że poprosimy Cię o wykonanie krótkiego zadania. Przygotuj się!
DECYZJA: Po kilku dniach poinformujemy Cię o wyniku rekrutacji. Nawet jeśli się nie dostaniesz, damy Ci znać.
SYLWETKI PRACOWNIKÓW:
Edyta Specjalista ds. planowania Do firmy Eco Trade dołączyłam jako pracownik produkcji… a potem działo się naprawdę sporo. Dzięki tej pracy poznałam nasze produkty i mechanizmy ich wytwarzania od podstaw. Moja praca, zaangażowanie i kompetencje spowodowały, że awansowałam na stanowisko referenta ds. handlowych. Obecnie zarządzam działem planowania co jest zgodne z moimi zainteresowaniami i kierunkiem studiów.Daniel Kierownik produkcji W roku 2012 rozpocząłem przygodę w firmie Eco Trade. Na przestrzeni lat miałem okazję pracować w działach związanych z produkcją, logistyką i kontrolą jakości. Zdobyte doświadczenie wspomagane ze strony Zarządu szeregiem inwestycji w postaci kursów językowych, specjalistycznych czy studiów zaowocowały tym, że dziś obejmuję stanowisko Kierownika Produkcji. Wierzę, że siłą są ludzie. To motor każdego biznesu. Znalezienie ich, zarządzanie nimi, inspirowanie ich i zatrzymanie ich przy sobie to jedno z najważniejszych wyzwań z jakimi się mierzę. Szanuję swój zespół i jestem dumny, że tworzymy tak zgraną grupę, której przyświeca jeden wspólny cel.Teresa Kierownik BOK 6 grudnia 2006 roku zaczęłam swoją przygodę w Eco Trade jako referent ds. handlowych. Następnie przyszedł czas na stanowisko specjalisty, ale nie na długo – po 3 latach moje kompetencje w zarządzaniu zespołem zostały dostrzeżone przez Zarząd. Dzisiaj jestem kierownikiem biura obsługi klienta i zarządzam pracownikami w całej Polsce. Dlaczego pracuję w Eco Trade? Bo jest dynamicznie, ciągle się coś dzieje jestem otoczona przez fajnych ludzi.